Heb je vragen? Bel ons op 0229 210676

Inloggen
Offertelijst
Winkelmandje

Retourneren & Ruilen

Hieronder vindt u een overzicht van de meestgestelde vragen rondom retourneren.

Is het mogelijk om te retourneren?

Let op: We vragen u vriendelijk om uw retouraanvraag in te dienen via ons aanvraagformulier. Op deze manier kunnen we uw aanvraag efficiënt verwerken en u zo snel mogelijk van dienst zijn.

Wilt u, om wat voor reden dan, ook afzien van uw aankoop? Dan is retourneren geen probleem. U heeft het recht om binnen 14 dagen uw aankoop zonder reden terug te sturen naar ons.

Wij stellen echter wel een aantal voorwaarden om te kunnen retourneren:

- Aan het aangeleverde product mag niets zijn veranderd.
- Het product dient in ongeschonden staat te zijn.
- Alle meegeleverde documentatie en verpakkingsmaterialen dienen (indien mogelijk) in originele staat te worden toegevoegd bij de retourzending.
- Het betreft geen op maat gemaakt product, zoals bedrukte werkkleding.

Is mijn retourzending ontvangen?

Wanneer wij het ruilpakket binnen krijgen, ontvangt u hier uiteraard bericht over per e-mail.

Wanneer u uw pakket afgeeft bij het postkantoor, ontvangt u in de meeste gevallen een track & trace code, waarmee u de status van uw pakket zelf kunt volgen via de website van PostNL.

Wanneer wordt mijn betaling retour gestort?

De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt( moment van ontbinding). De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft de ondernemer de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.

Kan ik ruilen?

Het direct omruilen van een artikel is helaas niet mogelijk. Om het gewenste artikel te ontvangen kunt u een nieuwe bestelling plaatsen voor de juiste maten.

Betaal ik verzendkosten bij retourneren?

Indien u uw producten zonder bijzondere reden terugstuurt, betaalt u zelf de verzendkosten voor het retourneren. Indien wij een fout hebben gemaakt met uw bestelling, nemen wij de verzendkosten voor onze rekening.

TOP 8
Werkbroeken AANBIEDINGEN
BHH - Home - slider - afb 1 TOP 8
TOP 6
Werkshirts AANBIEDINGEN
BHH - Home - slider - afb 2 TOP 6 shirts
TOP 13
Werkschoenen AANBIEDINGEN
BHH - Home - slider - afb 3 TOP 13 werkschoenen

Ons assortiment

Blijf op de hoogte en
ontvang de beste acties

Winkelmandje

Offertelijst

Wis filters

Filter

&nspb;

Annuleren
Bevestigen